Auteur Topic: grijze vermist  (gelezen 5630 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: grijze vermist
« Reactie #60 Gepost op: oktober 20, 2006, 16:38:02 pm »
Als je je hard en oordelend opstelt en dat ook niet erg vindt, zoals je zegt, doe je dat dus wel... helaas.. :(

russelltje

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: oktober 20, 2006, 16:38:46 pm »
Jammer dat er zo'n discussie moet plaats vinden in een topic die luidt; "grijze vermist". :angry:

Zoveel mensen zoveel meningen, maar waarom wordt deze topic niet opgesplitst of een nieuwe aangemaakt ???

Zo kan er op een normale en gezonde manier verder gediscusieerd worden en dan kunnen we nina erbuiten houden, we weten niets over haar enkel een paar berichten op internet.

gr rené

Cosch

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: oktober 20, 2006, 16:41:49 pm »
,of je er mee veroorzaakt dat mensen helemaal geen oproepen meer plaatsen of schuld durven bekennen ;)

Ik hoop dat diegene die dat niet zouden durven ook kunnen inschatten dat dit om een hele andere situatie gaat. Bewust risico nemen. Hier word voor het gemak niet op gereageerd.
Dit is een hele andere situatie dan per ongeluk een raam open laten staan. of zoiets.

Het is idd niet de bedoeling dat er mensen gekwetst worden maar het is ook niet de bedoeling dat er helemaal geen kritisch noot word geplaatst.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #63 Gepost op: oktober 20, 2006, 16:42:46 pm »
loes ,kan je dan geen slot hierop zetten,voor er dingen worden gezegd die onherroepelijk zijn en voor mensen echt gekwetst worden
woorden kunnen soms even hard zijn als een pak slaag

en ik ken al mensen die bepaalde dingen niet durven zeggen/vragen  op forums uit angst van,en zo dus met de vragen blijven zitten en dat kan toch nooit de bedoeling zijn

kben zelf ooit slachtoffer geweest van uitspraken die uit hun context zijn gehaald en ik verzeker jullie "dat is geen pretje" en kheb de straf ervan moeten dragen,schuldig of niet ,dus iedereen ,wees toch wat voorzichtig met zo'n dingen
dankje

Tommy

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: oktober 20, 2006, 16:44:45 pm »
Citaat
Als je je hard en oordelend opstelt en dat ook niet erg vindt, zoals je zegt, doe je dat dus wel... helaas..

Helaas wel ja. want als Nina nu in een situatie zit waarin het zo zou zijn dat alles haar ontglipt en ze de zorg niet optimaal aan kan...dan zou dat toch vreselijk naar zijn en heeft ze hier ook niks aan...behalve dat t pijn doet. En alle kijkers van " hoe schoon is jouw huis"  en welk ander programma waarin mensen hun hebben en houden laten zien, zijn in wezen ramptoeristen. Het programma zou nml niet bestaan zonder chaos en ook niet zonder kijkers die dat maar wat leuk vinden . Jammer genoeg gaan de meeste mensen die ander niet helpen (want dan was t programma overbodig) maar wel zwartmaken en halen blijkbaar DAAR hun vermaak uit? Heel vreemd :CENS

T gaat mij ook niet persee om de verdediging van Nina...maar WEL om de vreselijke eigenschap van mensen iemand al snel keihard te veroordelen :cry: Ik weet allang dat dat vaak zo werkt...maar ik kan en wil daar niet aan wennen :(

russelltje

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: oktober 20, 2006, 16:48:19 pm »
ik dacht dat moderators een taak hebben om discussies in juiste banen te leiden?
Vind een discussie over freeflight erg intressant, maar deze discussie vind ik erg geëmotioneerd en agressief worden.
behoorlijk offtopic dus.
Wat vivke al zegt een slotje erop en eventueel een nieuwe topic over freeflight aanmaken voor de geïntresseerden.

Cosch

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: oktober 20, 2006, 16:50:48 pm »
Ik zal me voortaan gedragen russeltje. sorry dat ik ook een mening heb.  :( En die ook kwijt wil)
Dus bij deze op meerdere verzoek een slotje erop!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #67 Gepost op: oktober 20, 2006, 17:02:47 pm »

T gaat mij ook niet persee om de verdediging van Nina...maar WEL om de vreselijke eigenschap van mensen iemand al snel keihard te veroordelen :cry: Ik weet allang dat dat vaak zo werkt...maar ik kan en wil daar niet aan wennen :(

Dit heb ik dus ook..  :cry:

en Vivke je hebt groot gelijk, het is genoeg geweest, Corina had dit topic al gesloten, maar ik kan lekker nog reageren als mod..  :)

En ik vind ook dat wij als mods een mening mogen hebben..  ;)
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2006, 17:29:54 pm door Loes »