Ik vind t een prachtig initiatief.

Natuurlijk voorkom je hier niet alle foute handel mee...maar moet je het "dus" maar niet doen?

Impulsaankopen blijven...en die mensen hoef je ook niet direct volledig af te vallen, maar iedere koper, ook degene die t deksel op zn neus krijgt, en dit leest zal het wel doorgeven. Met politie is er nog steeds criminaliteit...dus is er geen politie nodig? nee...zo werkt dat volgens mij niet hoor

Makelaars, auto bedrijven, taxi's, schoorsteenvegers, hondenfokkers...overal is een soort keurmerk voor , waarom dan niet voor kwekers

Maar...ik zou t wel mooi vinden als er ook iets in zou staan over het aantal nesten per jaar per koppel ofzo?. Want uitputten van ouderkoppels..wat soms gebeurt.. is ook niet zo fijn

Zou zoiets mogelijk zijn Frank?

Oh ja, dat Dennis ed goedkoper zijn? Nouuu...vraag dan maar eens naar de echte prijzen van handopfok jongen

En vergelijk ze niet met wildvang oid

Omrekenen...nu nog?

oke, dat doe ik soms ook

, maar als DAT de reden moet zijn prijzen laag te houden dan leef je in een droom wereld en ga je niet echt met je tijd mee

wees blij dat er een gegronde reden is voor de verhoging en niet enkel de euro en t dus onopvallende zomaar omhoog gaan met prijzen is. En omdat je zelf een impuls aankoop deed moet je niemand hiervoor proberen te behoeden

...uhjmm ik vraag me af wat t werkelijke idee hierachter is.

Ik kan je wel zeggen dat ik persoonlijk( en veel mensen die ik ken met mij) ook graag meer zouden betalen voor een geteste gezonde kleinere vogel.

Ik vind t dus GEWELDIG!!! Ieder initiatief om iets te verbeteren is de moeite waard en dit zeker