Lief van je Corina dat je ernaar vraagt, misschien had ik anders niet meer gereageerd.
Tja, ik zou zo een gigalang verhaal kunnen schrijven, maar dat zal ik jullie besparen
Ik heb de hele week nagedacht, nog ff doorgelezen wat ik hier gezegd heb (het is erin geslopen het ligt aan mij niet aan Jamie)
Die zin dacht ik aan, zonder nadenken typte ik dat, maar eigenlijk zit daar zoveel waarheid in zonder dat ik dat zelf besefte.
Ik heb eerdere filmpjes van Jamie bekeken, lekker kletsen en veel minder vervelende geluiden.
Hoe is het zo gekomen?? Ik heb me er helemaal in verdiept de afgelopen week ,want mijn lieve gaaitje zomaar wegdoen never nooit niet!!!
Juist die irrigeluiden

waar komen ze vandaan? Ik heb ontdekt veel piepende deuren hier in huis (nooit opgevallen) zelfs het deurtje van de kooi piept?? Joh nooit geweten

Nu de mobiele van mijn zoon, je weet wel iedere week een andere ringtone ,dat weet ik NU ik lette er niet op het leek zoveel op elkaar, de laatste (de weerwolf

vindt Jamie wel superinteressant hoor, mijn zoon beweerde dat zijn batterij bijna leeg was, maar lekker liegen, en ik stomkop trapte erin het was een nieuwe ringtone.
Al die hoge fluittonen en geluiden zijn restanten van mijn zoon's mobiele en piepende deuren, daar gaan we aan werken.
Afspraken gemaakt met mijn zoon er speelt nu een lekker muziekje als zijn foon gaat en dit weekend alles wat piept doorsmeren

Ook Micheline's verhaal heeft me aan t denken gezet, zij beweert zelf geen last te hebben van het gefluit van Coco, maar de buren klagen des te meer, ik denk dat is onmogelijk, bestaat niet

Zal haar Coco dan luidruchtiger zijn dan mijn Jamie?
Als gevolg daarvan heb ik heeeeeel veel filmpjes van grijsjes bekeken, ook hier en op youtube.
Nou ben me rot geschrokken, Jamie is daar heilig bij.
Wat ik alleen maar probeer duidelijk te maken, ik hoop dat iedereen het snapt, ik wist niet dat een papegaai zoveel geluid kon maken, gewoon, dat is blijkbaar heel normaal, in mijn ogen was dat abnormaal ik wist niet beter.
Dussuh.. mijn gaaitje is nu de dupe en ik zit met een enorm schuldgevoel