Weet je wat ik altijd zo apart vind.. dat mensen dingen voor waar aannemen op tv, zelfs als duidelijk is dat het programma aan alle kanten ´stinkt´
Hoe kunnen wij nu een oordeel vellen over iets wat bij lange na niet klopt, waar de meesten van ons niet eens bij zijn?
( er is ook wel eens iemand op mijn forum gekomen en heeft rondgebazuind dat mijn vogels niet goed verzorgd worden omdat ze er zo verlept uit zien... zeer pijnlijk, omdat dit bij lange niet klopt, maar de meeste mensen hebben wel meteen hun oordeel klaar )
En verhalen kunnen wel degelijk verzonnen worden hoor, ook hier kan niemand zeggen ( nog niet ) of het klopt, maar ze halen wel de krant / tv.
Ik kan nu ook een brief naar de krant sturen, dat mijn papegaai inmiddels ook is overleden bij het NOP... dat klopt niet, maar dat weet ik alleen.

Dat er iets niet goed zit met de administratie is me wel duidelijk, maar dat wil niet zeggen dat dit bewust gedaan is en zeker niet dat de dieren daardoor slecht verzorgd worden.

Voor je je mening daadwerkelijk veranderd wacht gewoon op het eerlijke onderzoek waar maandag mee gestart wordt, lijkt me wel zo eerlijk.