Ja dat weet ik dat ze te jong is. ik heb ze nu pas terug in haar kooi gedaan en ze is rustig, ik mocht haar zelfs vanavond gelijk een baby dit de fles krijgt op m'n arm nemen, verdoeme toch...dit maakt het maar moeilijker als ze zo lief is. Viv het is vriendelijk van u dat u het wil proberen, maar ik probeer het zelf op te lossen, de reden is, als ik haar bij u doe ben ik ze ook een paar weken kwijt en dan vrees ik dat m'n gevoel voor haar helemaal zal overgaan.(begrijp dit niet verkeerd aub)
toch DANK!
helemaal niet verkeerd hoor, zelfs zeer slim , nog een goede raad ,lees aandachtig het topic van wesly en caro door ,je haalt er vele tips uit en je kan het zeker gebruiken
het spreekt al voor je dat je het wil proberen , ook al is het geen grijsje
maar op de vraag of ze speel/knaagmateriaal heeft ,las ik nog graag een antwoord (of heb ik erover gelezen, sorry dan )
ze zijn echt heel graag bezig , lowieke die verslind kartonnen doosjes en pinata's bij de vleet
succes met je heropvoeding en bij twijfel kom het gerust vragen , we volgen je op de voet en steunen waar nodig
je kan misschien ook het boek van bonny talsma lezen, gek van mijn vogel

heel bruikbaar leesmateriaal en in drongen bij animales of te verkrijgen of te bestellen