Hallo
Lieve mensen, ik wou enkel even melden dat wij al alles uit de kast hebben gehaald om ons Rozetsen te "sussen" maar helaas NIKS HELP!!!
Ze is alleen rustig als wij bij haar in de keuken staan en voor de rest kriep kriep pieuw pieuw waauw waauw, Ik wil gewoon zeggen tegen alle mensen die een papegaai of kaketoe in huis willen, AUB begin er gewoon NIET aan! laat die vogels gewoon vrij ik bedoel in een voliere buiten of om er mee te kweken ofzo, maar neem NOOIT z'on vogel in huis!!! Wij zullen hem niet weg doen ook al is het tijdens de dag kabaal en miserie (wij willen hem niet niet weg doen of verkopen, gewoon omdat dit dier dan van hier naar daar word gestuurd) Laat u goed inlichten aub begin er gewoon niet aan!! oké u kan dit overwegen als u maar 1 dier hebt of als u alleen bent, maar niet als je verschillende dieren hebt want en kaketoe vraagt gewoon al uw tijd! Wij zeggen het nogmaals we gaan ons Rozetsen niet weg doen, maar wij zouden NOOIT meer een rosé kaketoe in huis nemen...we hadden het zo goed met onze grijze roodstaart. Alles hebben we al uitgeprobeerd maar niks help het lawaai, het roepen het tieren het krijsen het blijfd maar duren. probeer dit, probeer dat... neen wij geven het op! We "leren" er gewoon mee te leven SORRY...maar BEZIN EER JE BEGINT! Nog dit, mensen die buitenshuis werken en maar "enkele" uren per dag naar een vogel zijn geschreeuw moeten luisteren, hebben het inderdaad veel makkelijker dan wij, die de hele dag niks anders horen.